
Doktorand na Katedře distribuovaných a spolehlivých systémů na Matematicko-fyzikální fakultě Univerzity Karlovy
Organizátor Matematického korespondenčního semináře PraSe
Organizátor Tábora mladých matematiků
Organizátor programátorské soutěže Kasiopea
E-mail: jmeno.prijmeni@matfyz.cz
Projekty, na kterých jsem pracoval
2024
- ExtremeXP – EXPerimentation driven and user eXPerience oriented analytics for eXtremely Precise outcomes and decisions
- PaperM. Töpfer, D. Khalyeyev, T. Bureš, P. Hnětynka, F. Plášil: How Well Do LLMs Understand DEECo Ensemble-based Component Architectures
- PaperM. Abdullah, M. Töpfer, T. Bureš: Robin: A Systematic Literature Mapping Management Tool
2023
- PaperM. Töpfer, M. Abdullah, T. Bureš, P. Hnětynka, M. Kruliš: Machine-learning abstractions for component-based self-optimizing systems
- PaperM. Töpfer, F. Plášil, T. Bureš, P. Hnětynka, M. Kruliš, D. Weyns: Online ML Self-adaptation in Face of Traps
- Webmichal.topfer.matfyz.cz – moje webové stránky (tyto stránky) vytvořené pomocí Next.js, React, TypeScript a Bootstrap (téma Lux z Bootswatch); zdrojový kód je na MFF GitLabu
- HraJanitor Exorcist – hra vytvořená za 48 hodin během Spring Game Jam @ Matfyz 2023
- HraCorn Run – hra vytvořená za 72 hodin během Ludum Dare 52
- PaperP. Hnětynka, M. Kruliš, M. Töpfer, T. Bureš: Modeling Machine Learning Concerns in Collective Adaptive Systems.
2022
- ML-DEECo – a machine-learning-enabled component model for adaptive component architectures
- PaperM. Töpfer: Machine-learning-based self-adaptation of component ensembles (diplomová práce)
- PaperM. Töpfer, M. Abdullah, T. Bureš, P. Hnětynka, M. Kruliš: Ensemble-Based Modeling Abstractions for Modern Self-optimizing Systems
- PaperM. Töpfer, M. Abdullah, M. Kruliš, T. Bureš, P. Hnětynka: ML-DEECo: a Machine-Learning-Enabled Framework for Self-organizing Components
- PaperM. Abdullah, M. Töpfer, T. Bureš, P. Hnětynka, M. Kruliš, F. Plášil: Introducing Estimators—Abstraction for Easy ML Employment in Self-adaptive Architectures
2021
- IVIS – vizualizační framework vyvíjený na D3S MFF UK. Podílím se na využití frameworku IVIS v projektech
- AFarCloud – Aggregate Farming in the Cloud,
- FitOptiVis – From the cloud to the edge.
- HraYour Ordinary Life, Or? – hra vytvořená za 48 hodin během GAMEHIGHED Jam 2021
- HraEssence of Wine – hra vytvořená za 72 hodin během Lost Cartridge Jam 3
2020
- IVIS – vizualizační framework vyvíjený na D3S MFF UK
- HraFix the Game – hra vytvořená za 48 hodin během GDS jam 2020
2019
- WebObchodní akademie Mladá Boleslav – redesign webových stránek
2018
- WebGymnázium Dr. Josefa Pekaře – redesign webových stránek
Další projekty najdete také na mém GitHubu.